HOLLYWOOD DREAM
sídlo společnosti, adresa pro vrácení zboží
63-500 Ostrzeszów
ul. Powstańców Wielkopolskich 31a
TELEFON
+48 884 914 266
E-MAIL
[email protected]
PODÁNÍ OBJEDNÁVKY
Mohu podat objednávku telefonicky v zákaznickém servise nebo zprávou na e-mail?
Momentálně nemáme technické možnosti, abychom mohli přijímat objednávky telefonicky nebo na e-mail. Nejsnadnějším způsobem je podání objednávky na našem webu. V případě potíží Vám naši poradci ochotně poradí a provedou procesem objednání.
Které produkty mohu objednat?
Produkty označené jako dostupné lze objednat. Produkty vložené do košíku nejsou automaticky rezervovány a mohou být zakoupeny jinými zákazníky. Nedostupné produkty je možné předobjednat (pre order) nebo požádat o upozornění až budou dostupné.
Mohu spojit dvě objednávky a více?
Objednávky lze spojovat. Abyste obdrželi všechny produkty v rámci jedné objednávky kontaktujte naši infolinku nebo pošlete zprávu na e-mail – zákazníci nemají možnost samostatně sloučit objednávky, pokud již byla jedna objednávka podána.
Proč mi nejsou zasílány automatické zprávy o stavu vyřízení objednávky?
Naše automatické zprávy jsou často považovány jako SPAM. Zkontrolujte složku se spamy nebo další složky (např. NABÍDKY). Pokud jste zprávu neobdrželi, kontaktujte zákaznický servis hollywooddream.cz
STORNO OBJEDNÁVKY
Mohu zrušit objednávku, která nebyla zaplacena?
Za tímto účelem kontaktujte zákaznický servis telefonicky nebo na e-mail a sdělte číslo objednávky.
Mohu zrušit objednávku, která byla zaplacena?
Pokud nebyla zásilka odeslána, je to možné. Kontaktujte zákaznický servis telefonicky nebo na e-mail a sdělte číslo objednávky. Částka za zrušenou objednávku bude vrácena nejpozději do 14 kalendářních dnů.
Mohu zrušit jednu položku na své objednávce?
Pokud objednávka nebyla dosud předána ke kompletaci, budeme se snažit uvedenou položku zrušit.
Mohu zrušit objednávku, jejíž kompletace byla ukončena?
Nemáme technickou možnost zrušit objednávku, jejíž kompletace byla dokončena.
PLATBY
Cena zobrazena u položky zahrnuje cenu dodání?
Ne, cena dodání bude zobrazena až po sečtení objednávky, na konci procesu objednání.
Lze platit kartou kurýrovi?
To závisí na kurýrní firmě DHL platba lze platit kartou.
Jaký způsob platby upřednostňuje eshop hollywooddream.cz?
V našem eshopu je více způsobů platby – Przelewy24, PayPal, platba kartou visa nebo mastercard.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Kolik času mám na odstoupení od smlouvy?
Máte na to 14 dnů, počínaje dnem převzetí naší zásilky.
Za jak dlouho budou vráceny peníze v případě vrácení zboží?
Peníze budou vráceny během 14 dnů počínaje dnem převzetí vráceného zboží naší firmou.
Je nutné použít formulář pro odstoupení od smlouvy v našem eshopu hollywooddream.cz?
Ne, můžete použít libovolný formulář pro odstoupení od smlouvy. Podstatné je, abyste sdělili údaje objednávky, údaje zákazníka, který podal objednávku a číslo účtu, na který mají být vráceny peníze, pokud jste platili dobírkou, v ostatních případech budou peníze vráceny způsobem, který byl použit při platbě za zboží.
Lze vrátit zboží osobně?
Ano
Lze provést výměnu produktů?
Ano
REKLAMACE
Do kdy mohu reklamovat zboží?
V rámci záruky můžete zboží reklamovat během 2 let počínaje dnem přijetí objednávky.
Jak dlouho trvá posouzení reklamace?
Reklamace budou posouzeny během 14 dnů, na e-mail obdržíte stanovisko k posouzení reklamace.
Kdy budou vráceny peníze v rámci reklamace?
Při kladném posouzení reklamace nastane vrácení peněz za reklamovaný produkt nebo odeslání nového modelu produktu během 14 dnů.
VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Objednávka je vyřízena během 1 až 5 pracovních dnů, s výjimkou PRE ORDER (předobjednávka), v tomto případě je doba delší.
Jaká je doba vyřízení objednávky Pre Order? (předobjednávka)
Pod každým produktem Pre Order je uvedena přibližná doba vyřízení.
DODACÍ PODMÍNKY
Kde mohu zjistit cenu dodání?
Všechny informace najdete na našem webu, na záložce „Odeslání a platba”.
Jsou doručovány zásilky do zahraničí?
Ano. Veškeré informace najdete na záložce „Cena a způsob dodání”. Neustále rozšiřujeme nabídku zahraničních zásilek, abychom oslovili více zákazníků.
Obdržím od kurýrní firmy zprávu před doručením zásilky?
Kurýři nejsou povinni telefonicky kontaktovat příjemce zásilky před doručením, proto nejsme schopni toto zajistit. V každém případě obdržíte zprávu na e-amil a SMS s termínem doručení.
Mohu dohodnout konkrétní hodinu, kdy má kurýr přijet?
Kurýrní firmy jsou externí firmy, a tak máme omezený vliv na jejich fungování. Za účelem dohodnutí času doručení kontaktujte kurýrní firmu.
Moje zásilka byla poškozena. Co mám dělat?
Při doručení zásilky kurýrní firmou jste povinní zkontrolovat stav zásilky v přítomnosti kurýra.
Pokud zjistíte, že zásilka mohla být poškozena, sepište v přítomnosti kurýra protokol o poškození zásilky a předejte jej kurýrovi.
Pokud tuto skutečnost nesepíšete v přítomnosti kurýra, nelze zásilku reklamovat.
Pokud byla zásilka doručena do balíkovny, zkontrolujte její stav při převzetí.
Na určitém kroku převzetí zboží z balíkovny se počítač zeptá, zda je zásilka v pořádku.
Zvolte variantu poškození zásilky a umístěte ji zpět v balíkovně.
Pokud poškození zásilky nenahlásíte přímo u balíkovny, později nelze zásilku reklamovat.
Pokud zjistíte, že zásilka mohla být poškozena, sepište v přítomnosti kurýra protokol o poškození zásilky a předejte jej kurýrovi.
Pokud tuto skutečnost nesepíšete v přítomnosti kurýra, nelze zásilku reklamovat.
Pokud byla zásilka doručena do balíkovny, zkontrolujte její stav při převzetí.
Na určitém kroku převzetí zboží z balíkovny se počítač zeptá, zda je zásilka v pořádku.
Zvolte variantu poškození zásilky a umístěte ji zpět v balíkovně.
Pokud poškození zásilky nenahlásíte přímo u balíkovny, později nelze zásilku reklamovat.
Jaký je nejrychlejší způsob dodání?
Pokud chcete obdržet zásilku co nejrychleji – využijte rychlou platbu Przelewy24 nebo platbu při převzetí a doručení kurýrem. Zásilky jsou vyřizovány v souladu se stanovenou lhůtou vyřízení, která činí 1-3 pracovní dny. Dále je nutné zohlednit lhůtu dodání zásilky (1-2 pracovní dny). Pokud si přejete obdržet zásilku co nejrychleji, uveďte tento požadavek v poznámce na poslední etapě podání objednávky na webu. Osoby pověřené vyřízením a odesláním objednávky se budou snažit odeslat zásilku ještě téhož dne.
Kdo hradí cenu vrácení zboží?
Cenu vrácení zboží hradí kupující.
Mohu vrátit jednu věc, i když jich bylo v objednávce více?
Ano, můžete vrátit libovolný počet produktů, které neodpovídají Vašim očekáváním.
Musí být vrácené zboží zabaleno v originálním obale, v jakém byla zásilka doručena?
Ne, vrácené zboží nemusí být odesláno v originálním obale (výjimkou je obuv, jejíž nerozlučnou součástí je karton). Zboží zabalte takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud vracíte např. obuv nelepte nic na karton a nepište po něm. Zničený karton sníží hodnotu zboží. Každopádně zboží vraťte v našem sběrném kartonu.
PRODUKTY
Mohu se přihlásit k oznámení o dostupnosti produktu?
Ano, na našem webu www.hollywooddream.cz pod produktem je ikona „hlídat dostupnost” – zde uveďte Váš e-mail.
Kde najdu popis, velikostní tabulku a informace o složení produktů?
Velikostní tabulku a popis najdete pod každým produktem na našem webu. Každý produkt je měřený na plocho a hodnoty jsou násobeny x2.
Často je velikostní tabulka orientační. Zkontrolujte velikost před nákupem, jelikož některé naše produktu pochází z Francie, kde platí menší rozměry pro určitou velikost.
Složení produktu najdete na listu produktu, kde je uváděno procentuální složení materiálů.
Rozměry se týkají oblečení rozloženého na plocho, bez zášivek a natahování, a jsou násobeny x2
Často je velikostní tabulka orientační. Zkontrolujte velikost před nákupem, jelikož některé naše produktu pochází z Francie, kde platí menší rozměry pro určitou velikost.
Složení produktu najdete na listu produktu, kde je uváděno procentuální složení materiálů.
Rozměry se týkají oblečení rozloženého na plocho, bez zášivek a natahování, a jsou násobeny x2