Obchodní podmínky INTERNETOVÉHO OBCHODU HOLLYWOODDREAM.CZ

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ
  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  3. PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  4. ZPŮSOBY A TERMÍNY PLATBY ZA PRODUKT
  5. CENA, ZPŮSOB A TERMÍN DODÁNÍ A PŘEVZETÍ PRODUKTU
  6. REKLAMACE PRODUKTU
  7. MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ, TAKÉ PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM
  8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VZTAHUJE SE NA KUPNÍ SMLOUVY UZAVŘENÉ OD 25. PROSINCE 2014)
  9. STANOVENÍ O PODNIKATELECH
  10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVEN
  11. VZOROVÝ FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  12. REZERVACE PRODUKTŮ

Internetový obchod www.hollywooddream.cz dbá na práva spotřebitele. Spotřebitel se nemůže vzdát práv, která mu přiznává zákon o právech spotřebitele. Ustanovení smluv méně výhodná pro spotřebitele než ustanovení zákona o právech spotřebitelů jsou neplatná a namísto nich se použijí ustanovení zákona o právech spotřebitelů. Ustanovení těchto nařízení proto nejsou určena k vyloučení nebo omezení jakýchkoli práv spotřebitelů, která jim přiznávají závazná ustanovení zákona, a veškeré případné pochybnosti by měly být vysvětleny ve prospěch spotřebitele. V případě jakéhokoli nesouladu ustanovení těchto Pravidel s výše uvedenými ustanoveními mají tato ustanovení přednost a měla by být uplatněna.

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ
    1. Internetový obchod dostupný na www.hollywooddream.cz provozuje společnost Hollywood Dream Sylwia Przeniczna Franikowska zapsána do Centrálního registru a informací o hospodářské činnosti Polské republiky vedeného ministrem hospodářství, s adresou ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów, DIČ 5140285057, IČO 361391280, adresa elektronické pošty: [email protected], telefonní číslo: +48 884 914 266.
    2. Tato Pravidla jsou určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům využívajícím Internetový obchod, pokud dané ustanovení Pravidel nestanoví jinak a je určeno pouze spotřebitelům nebo podnikatelům.
    3. Správcem osobních údajů zpracovávaných v Internetovém obchodě v souvislosti s implementací ustanovení těchto Pravidel je Prodávající. Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely, v rozsahu a na základě důvodů a zásad uvedených v politice ochrany soukromí zveřejněné na webových stránkách Internetového obchodu pod odkazem. Politika ochrany soukromí obsahuje především pravidla pro zpracování osobních údajů Správcem v Internetovém obchodě, včetně důvodů, účelů a rozsahu zpracování osobních údajů a práv subjektů údajů, jakož i informace o použití cookies a analytické nástroje v online obchodě. Používání Internetového obchodu, včetně provádění nákupů, je dobrovolné. Obdobně je poskytnutí osobních údajů Příjemcem služby nebo Zákazníkem pomocí Internetového obchodu dobrovolné, s výhradou výjimek uvedených v politice ochrany soukromí (uzavření smlouvy a zákonné povinnosti Prodávajícího).
    4. Definice:
      1. PRACOVNÍ DEN - jeden den od pondělí do pátku, kromě státních svátků.
      2. REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný v Internetovém obchodě, který vám umožní vytvořit Účet.
      3. OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ - Elektronická služba, interaktivní formulář dostupný v Internetovém obchodě, který umožňuje zadat Objednávku, zejména přidáním Produktů do elektronického košíku a definováním podmínek kupní smlouvy, včetně způsobu doručení a platby.
      4. ZÁKAZNÍK - (1) fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně platnými předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům; - která uzavřela nebo hodlá uzavřít kupní smlouvu s Prodávajícím.
      5. OBČANSKÝ ZÁKONÍK - zákon občanský zákoník ze dne 23. dubna 1964 (Sb. 1964 č. 16, pol. 93, ve znění pozdějších předpisů).
      6. ÚČET - Elektronická služba, soubor zdrojů v ICT systému Poskytovatele služeb označený individuálním jménem (loginem) a heslem poskytnutým Příjemcem služby, ve kterém se údaje poskytnuté Příjemcem služby a informace o Objednávkách jím zadaných v Internetovém obchodě.
      7. PRODUKT - movitá věc dostupná v Internetovém obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
      8. PRAVIDLA - tyto pravidla Internetového obchodu.
      9. INTERNETOVÝ OBCHOD – internetový obchod Poskytovatele služeb dostupný na webové adrese: www.hollywooddream.cz.
      10. PRODÁVAJÍCÍ; POSKYTOVATEL SLUŽEB - Hollywood Dream Sylwia Przeniczna Franikowska zapsána do Centrálního registru a informací o hospodářské činnosti Polské republiky vedeného ministrem hospodářství, na adrese: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów, IČO 5140285057, IČO 361391280, adresa elektronické pošty: [email protected], telefonní číslo: 48884914266.
      11. PRODEJNÍ SMLOUVA - Smlouva o prodeji Produktu uzavřená nebo uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu.
      12. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem služby Příjemci služby prostřednictvím Internetového obchodu.
      13. PŘÍJEMCE SLUŽBY - (1) fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně platnými předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům; - používání nebo úmysl používat Elektronickou službu.
      14. ZÁKON O PRÁVECH SPOTŘEBITELŮ, ZÁKON - Zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sb. z roku 2014, pol. 827 v platném znění)
      15. OBJEDNÁVKA - Zákazníkovo prohlášení o vůli podané prostřednictvím objednávkového formuláře a zaměřené přímo na uzavření smlouvy o prodeji produktu s Prodávajícím.
  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
    1. V Internetovém obchodě jsou k dispozici následující Elektronické služby: Účet, Objednávkový formulář.
      1. Účet – používání účtu je možné po provedení dvou po sobě jdoucích kroků Zákazníka – (1) vyplnění Registračního formuláře, (2) kliknutí na pole „Registrace“. V Registračním formuláři je nutné, aby Příjemce služby uvedl tyto údaje Příjemce služby: jméno a příjmení, e-mailovou adresu a heslo.
        • Elektronická služba Účet je poskytována bezplatně na dobu neurčitou. Příjemce služby může kdykoli a bez udání důvodu smazat účet (odstoupit z účtu) zasláním příslušné žádosti poskytovateli služeb, zejména e-mailem na adresu: [email protected] nebo písemně na adresu: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów.
      2. Objednávkový formulář – používání Objednávkového formuláře začíná okamžikem, kdy Zákazník přidá první Produkt do elektronického košíku v Internetovém obchodě. Zadání objednávky proběhne poté, co Zákazník dokončí dva po sobě jdoucí kroky – (1) vyplní objednávkový formulář a (2) po vyplnění objednávkového formuláře klikne na pole „Zadat objednávku s povinností platby“ na webu internetového obchodu – do té doby je možné upravovat zadané údaje (k tomu se řiďte zobrazenými zprávami a informacemi dostupnými na stránkách internetového obchodu). V Objednávkovém formuláři je nutné, aby Zákazník uvedl o Zákazníkovi tyto údaje: jméno a příjmení / název firmy, adresa (ulice, číslo domu / bytu, PSČ, město, stát), e-mailová adresa, kontakt telefonní číslo a údaje týkající se kupní smlouvy: Produkt(y), množství Produktu(ů), místo a způsob dodání Produktu(ů), způsob platby. V případě zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, je dále nutné uvést název společnosti a daňové identifikační číslo.
        • Elektronický objednávkový formulář služby je poskytován zdarma a je jednorázové povahy a končí okamžikem, kdy je jeho prostřednictvím učiněna Objednávka nebo když Zákazník přestane objednávat jeho prostřednictvím dříve.
    2. Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s ICT systémem používaným Poskytovatelem služby: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem na internet; (2) přístup k elektronické poště; (3) internetový prohlížeč: Mozilla Firefox verze 17.0 a vyšší nebo Internet Explorer verze 10.0 a vyšší, Opera verze 12.0 a vyšší, Google Chrome verze 23.0. a vyšší, Safari verze 5.0 a vyšší, Microsoft Edge verze 25.10586.0.0 a vyšší; (4) doporučené minimální rozlišení obrazovky: 1024x768; (5) povolení uložení souborů cookies a podpory Javascriptu ve webovém prohlížeči.
    3. Příjemce služby je povinen používat Internetový obchod v souladu se zákonem a dobrými mravy, při respektování osobnostních práv a autorských práv a duševního vlastnictví Poskytovatele služby a třetích osob. Příjemce služby je povinen zadat údaje odpovídající skutečnosti. Příjemce služby má zakázáno poskytovat nezákonný obsah.
    4. Režim reklamačního jednání:
      1. Reklamace související s poskytováním Elektronických služeb Poskytovatelem služeb a jiné reklamace související s provozováním Internetového obchodu (vyjma reklamačního postupu pro Produkt, který je uveden v bodě 6 Pravidel), může Zákazník podávat např.:
        • písemně na adresu: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów;
        • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: [email protected]
      2. Doporučuje se, aby Příjemce služby v popisu reklamace uvedl: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu nesrovnalostí; (2) požadavky Příjemce služby; a (3) kontaktní údaje osoby podávající reklamaci – to usnadní a urychlí projednání reklamace Poskytovatelem služby. Požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučením a nemají vliv na účinnost reklamací podaných bez doporučeného popisu reklamace.
      3. Reakce na reklamaci ze strany Poskytovatele služeb probíhá neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání.
  3. PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
    1. K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dojde poté, co zákazník provede objednávku pomocí objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s bodem 2.1.2 Pravidel.
    2. Cena produktu uvedená na webových stránkách internetového obchodu je uvedena v polských zlotých a zahrnuje daně. Zákazník je informován o celkové ceně včetně daní Produktu, který je předmětem Objednávky, jakož i o nákladech na dodání (včetně dopravy, doručení a pošty) a dalších nákladech, a pokud nelze výši těchto poplatků určit - o povinnosti je zaplatit je Zákazník informován na webových stránkách internetového obchodu při zadávání objednávky, a to i tehdy, když Zákazník projeví vůli být vázán kupní smlouvou.
    3. Postup pro uzavření kupní smlouvy v Internetovém obchodě pomocí objednávkového formuláře
      1. K uzavření Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím dojde poté, co zákazník provede objednávku v Internetovém obchodě v souladu s bodem 2.1.2 Pravidel.
      2. Po zadání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí a zároveň Objednávku přijímá k realizaci. Potvrzení obdržení Objednávky a její přijetí k realizaci probíhá zasláním vhodného e-mailové zprávy Zákazníkovi na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou při zadávání Objednávky, která obsahuje minimálně prohlášení Prodávajícího o obdržení Objednávky a jejím přijetí. k realizaci a potvrzení uzavření Kupní smlouvy. Jakmile Zákazník obdrží výše uvedený e-mail, je mezi Zákazníkem a Prodávajícím uzavřena Kupní smlouva.
    4. Uložení, zabezpečení a poskytnutí obsahu uzavřené Kupní smlouvy Zákazníkovi probíhá (1) zpřístupněním těchto Pravidel na webových stránkách Internetového obchodu a (2) zasláním e-mailové zprávy Zákazníkovi podle bodu 3.3.2. Pravidel. Obsah kupní smlouvy je dodatečně evidován a zabezpečen v IT systému Internetového obchodu Prodávajícího.
  4. ZPŮSOBY A TERMÍNY PLATBY ZA PRODUKT
    1. Prodávající poskytuje Zákazníkovi na základě kupní smlouvy následující způsoby platby:
      1. Platba v hotovosti na dobírku při předání.
      2. Platba v hotovosti při osobním odběru.
      3. Elektronické platby a platby kartou prostřednictvím následujících služeb: Przelewy24.pl, paypo.pl, blik a paypal.com - možné aktuální způsoby platby jsou uvedeny na webu internetového obchodu v záložce informace o způsobech platby a na webu https://przelewy24.pl https://paypo.pl, https://blikmobile.pl, https://paypal.com.
        1. Vypořádání transakcí elektronickými platbami a platebními kartami se provádí podle volby zákazníka prostřednictvím Przelewy24.pl a PayPal.com. Službu elektronických plateb a platebních karet poskytuje:
          • Przelewy24.pl - společnost PayPro S.A Agent Rozliczeniowy se sídlem v Poznani (adresa sídla: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem Poznań - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII obchodní oddělení národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000347935, DIČ 7792369887, IČO 301345068. Strana 4 z 8
          • PayPal.com - společnost PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A., 5. patro 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Lucemburk.
    2. Prodávající v souvislosti s nedodržením podmínek uzavřené Smlouvy Zákazníky, zejména z důvodu neuhrazení částky za zásilky Produktů odeslaných Prodávajícím, spolupracuje s inkasní společností.
    3. Platební lhůta:
      1. Pokud Zákazník zvolí elektronické platby nebo platbu kreditní kartou, je Zákazník povinen provést platbu do 1 kalendářního dne ode dne uzavření Kupní smlouvy.
      2. Zvolí-li Zákazník platbu na dobírku nebo v hotovosti při osobním odběru, je Zákazník povinen provést platbu na dobírku.
  5. CENA, ZPŮSOB A TERMÍN DODÁNÍ A PŘEVZETÍ PRODUKTU
    1. Dodání Produktu Zákazníkovi je splatné, pokud kupní smlouva nestanoví jinak. Náklady na dodání produktu (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) jsou pro zákazníka uvedeny na webových stránkách internetového obchodu v záložce s informacemi o nákladech na doručení a při zadávání objednávky, včetně případů, kdy zákazník vyjádří svou vůli být vázán Kupní smlouvou.
    2. Osobní odběr Produktu Zákazníkem je zdarma.
    3. Prodávající poskytuje Zákazníkovi následující způsoby doručení nebo vyzvednutí Produktu:
      1. Poštový balík.
      2. Kurýrní zásilka s platbou předem/na dobírku - Inpost, DPD, GLS.
      3. Služba balíkomat, platba předem - Inpost.
      4. Osobní odběr možný na: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów - v pracovní dny od 9:00 do 17:00.
    4. Termín dodání Produktu Zákazníkovi je do 10 Pracovních dnů (platí pouze pro objednávky podané v internetovém obchodě. U produktů, u kterých byla provedena rezervace, může být dodací lhůta výrazně delší), pokud není kratší lhůta uvedena v popisu Produktu nebo při zadávání Objednávky. V případě Produktů s různými dodacími lhůtami je dodací lhůtou nejdelší uvedený termín, který však nesmí přesáhnout 10 Pracovních dnů. Počátek lhůty pro dodání Produktu Zákazníkovi sa počítá následujícím způsobem:
      1. Zvolí-li Zákazník způsob platby elektronicky nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet nebo zúčtovací účet Prodávajícího.
      2. Pokud Zákazník zvolí způsob platby v hotovosti na dobírku - ode dne uzavření Kupní smlouvy.
    5. Lhůta pro vyzvednutí Produktu Zákazníkem - pokud Zákazník zvolí osobní odběr Produktu, Produkt bude Zákazníkem připraven k vyzvednutí do 7 Pracovních dnů, pokud není uvedena kratší lhůta v popisu Produktu resp. při zadávání Objednávky. V případě Produktů s různými lhůtami pro vyzvednutí je lhůtou připravenosti k vyzvednutí nejdelší poskytovaná lhůta, která však nesmí přesáhnout 7 Pracovních dnů. Zákazník bude Prodávajícím dodatečně informován o připravenosti Produktu k vyzvednutí. Počátek lhůty připravenosti Produktu k vyzvednutí Zákazníkem se počítá takto:
      1. Zvolí-li Zákazník způsob platby elektronicky nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet nebo zúčtovací účet Prodávajícího.
      2. Zvolí-li Zákazník způsob platby v hotovosti při osobním odběru - ode dne uzavření Kupní smlouvy.
    6. Podání objednávky s povinností platby je spojeno s nutností vyzvednutí zásilky spotřebitelem. Nedodržení kupní smlouvy mezi podnikatelem a spotřebitelem. Podnikatel má právo požadovat po spotřebiteli vynaložené náklady 20 PLN na dobírku zákazníkovi 15 PLN zaslání zpět.
  6. REKLAMACE PRODUKTU
    1. Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, má-li prodaný Produkt fyzickou nebo právní vadu (zákonní záruka), vymezují obecně platné právní předpisy, zejména občanský zákoník (zejména § 556-576 občanského zákoníku). Pro Kupní smluvy uzavřeny do 24. prosince 2014 je základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který je fyzickou osobou, která koupí Produkt za účelem nesouvisejícím s profesní nebo podnikatelskou činností, z důvodu nesouladu Produktu s Prodejení smlouvou, jsou definovány obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem ze dne 27. července 2002 o zvláštních podmínkách spotřebitelského prodeje a o změně občanského zákoníku (Sb. z roku 2002, č. 141, pol. 1176, v platném znění).
    2. Prodávající je povinen dodat Zákazníkovi Produkt bez vad. Podrobné informace o odpovědnosti Prodávajícího za vadu Produktu a právech Zákazníka jsou uvedeny na stránkách Internetového obchodu v záložce Informace o reklamaci.
    3. Reklamaci může Zákazník podat např.:
      • písemně na adresu: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów;
      • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: [email protected];
    4. Zákazníkovi se doporučuje, aby v popisu reklamace uvedl: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu vady; (2) žádost o způsob uvedení Produktu do souladu s Kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od Kupní smlouvy; a (3) kontaktní údaje osoby podávající reklamaci – usnadní a urychlí projednání reklamace Prodávajícím. Požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučením a nemají vliv na účinnost reklamací podaných bez doporučeného popisu reklamace.
    5. Prodávající odpoví na reklamaci Zákazníka neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Pokud Zákazník, který je spotřebitelem, požádal o výměnu věci nebo odstranění vady nebo podal prohlášení o snížení ceny s uvedením částky, o kterou má být cena snížena, a Prodávající na tuto žádost do 14 kalendářních dnů neodpověděl má se za to, že žádost byla považována za oprávněnou.
    6. Zákazník, který uplatňuje práva ze zákonní záruky, je povinen doručit vadný Produkt na adresu: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów. V případě Zákazníka, který je spotřebitelem, nese náklady na dodání Produktu Prodávající, v případě Zákazníka, který není spotřebitelem, nese náklady na dodání Zákazník. Pokud by vzhledem k druhu Produktu nebo způsobu jeho instalace bylo dodání Produktu Zákazníkem nadměrně obtížné, je Zákazník povinen zpřístupnit Produkt Prodávajícímu v místě, kde se Produkt nachází.
  7. MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ, TAKÉ PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM
    1. Podrobné informace o možnosti, aby Zákazník, který je spotřebitelem, využil mimosoudní způsoby reklamace a vymáhání nároků a pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
    2. K dispozici je také kontaktní místo u předsedu Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] nebo písemná adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), jejímž úkolem je mimo jiné poskytování pomoci spotřebitelům ve věcech mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
    3. Spotřebitel má následující vzorové možnosti využití mimosoudních způsobů reklamace a vymáhání nároků: (1) podání žádosti o řešení sporu stálému spotřebitelskému rozhodčímu soudu (více informací na: https://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) žádost o mimosoudní řešení sporu vojvodsému inspektorovi obchodní inspekce (více informací na webových stránkách inspektora příslušného pro místo podnikání prodávajícího); a (3) pomoc místního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, mezi jejíž statutární úkoly patří ochrana spotřebitele (mj. Sdružení spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství je poskytováno mimo jiné e-mailem na adrese [email protected] a na spotřebitelské lince 801 440 220 (linka je v provozu v Pracovní dny od 8:00 do 18:00, poplatek za připojení dle sazebníku operátora).
    4. Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná online platforma pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčný web s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a podnikatele usilující o mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z internetové kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb (více informací na na webových stránkách samotné platformy nebo na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
  8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVYY (VZTAHUJE SE NA KUPNÍ SMLOUVY UZAVŘENÉ OD 25. PROSINCE 2014)
    1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může od ní do 14 kalendářních dnů odstoupit bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, kromě nákladů uvedených v bodě 8.8 Pravidel. Pro dodržení lhůty stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat např.:
      • písemně na adresu: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów;
      • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: [email protected];
    2. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze č. 2 zákona o právech spotřebitelů a je navíc k dispozici v bodě 11 Pravidel a na webových stránkách Internetového obchodu v záložce týkající se odstoupení od smlouvy. Spotřebitel může použít šablonu formuláře, není to však povinné.
    3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
      1. u smlouvy, při jejímž plnění Prodávající vydává Produkt, přičemž je povinen převést jeho vlastnické právo (např. Kupní smlouva) – převzetím Produktu spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou s výjimkou přepravce, a v případě smlouvy, která: (1) zahrnuje mnoho Produktů, které jsou dodávány samostatně, v šaržích nebo po částech – od převzetí posledního Produktu, šarže nebo části, nebo (2) spočívá v pravidelném doručování Produktů po stanovenou dobu - od převzetí prvního z Produktů;
      2. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
    4. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neplatnou.
    5. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání Produktu (kromě dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější standardní způsob dodání dostupný v Internetovém obchodě). Prodávající vrátí platbu stejným způsobem, jaký použil spotřebitel, ledaže spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude souviset s žádnými náklady. Pokud Prodávající nenabídl, že si Produkt od spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od spotřebitele, dokud nebude Produkt vrácen nebo spotřebitel neprokáže jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
    6. Spotřebitel je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, vrátit Produkt Prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k jeho vyzvednutí, pokud Prodávající nenabídl, že si Produkt vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty stačí odeslat Produkt před uplynutím jeho platnosti. Spotřebitel může vrátit Produkt na adresu: ul. Powstańców Wielkopolskich 31a, 63-500 Ostrzeszów.
    7. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho užití nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu.
    8. Případné náklady spojené s odstoupením spotřebitele od smlouvy, které je spotřebitel povinen nést:
      1. Pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob dodání Produktu, než je nejlevnější standardní způsob dodání dostupný v Internetovém obchodě, Prodávající není povinen vrátit spotřebiteli dodatečné náklady, které tím vznikly.
      2. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Produktu.
      3. V případě Produktu, který je službou, jejíž plnění na výslovnou žádost spotřebitele začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel, který uplatní právo na odstoupení od smlouvy po podání takové žádosti, je povinen platit za služby splněné do odstoupení od smlouvy. Výše úplaty se vypočítá úměrně k rozsahu poskytované služby s přihlédnutím k ceně nebo odměně sjednané ve smlouvě. Pokud je cena nebo odměna nepřiměřená, základem pro výpočet této částky je tržní hodnota poskytnuté služby.
    9. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá spotřebitel v souvislosti se smlouvami:
      (1) o poskytování služeb, pokud prodávající plně provedl službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby prodávajícím ztratí právo na odstoupení od smlouvy; (2) ve které cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá prodávající pod kontrolou a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; (3) ve které je předmětem služby neprefabrikovaný výrobek vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb; (4) ve které je předmětem služby Produkt, který se rychle kazí nebo má krátkou životnost; (5) ve které je předmětem služby Produkt dodaný v uzavřeném obalu, který po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po doručení otevřen; (6) ve které jsou předmětem služby Produkty, které jsou po dodání svou povahou neoddělitelně spojeny s jinými věcmi; (7) ve které jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy a k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu nad nimiž nemá Prodávající kontrolu; (8) ve které spotřebitel výslovně požádal Prodávajícího, aby se k němu dostavil za účelem naléhavé opravy nebo údržby; v případě, že Prodávající poskytuje navíc jiné služby, než služby které požaduje spotřebitel, nebo poskytuje Produkty jiné než náhradní díly nutné k opravě nebo údržbě, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy ve vztahu k doplňkovým službám nebo Produktům; (9) ve které jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po dodání otevřen; (10) na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném; (11) uzavřená prostřednictvím veřejné dražby; (12) pro poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s trávením volného času, zábavu, sportovní nebo kulturní akce, je-li ve smlouvě uveden den nebo období poskytování služby; >(13) na dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, bylo-li plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl prodávajícím informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
  9. USTANOVENÍ O PODNIKATELECH
    1. Tento bod Předpisů a ustanovení v něm obsažená se vztahují pouze na zákazníky a uživatele služeb, kteří nejsou spotřebiteli.
    2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se Zákazníkem, který není Spotřebitelem, do 14 kalendářních dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od kupní smlouvy v tomto případě může proběhnout bez udání důvodu a nezakládá žádné nároky ze strany Zákazníka, který není Spotřebitelem, vůči Prodávajícímu.
    3. V případě Zákazníků, kteří nejsou Spotřebiteli, má Prodávající právo omezit dostupné způsoby platby, včetně požadavku na úplnou nebo částečnou platbu předem, bez ohledu na způsob platby zvolený Zákazníkem a skutečnost, že došlo k uzavření Kupní smlouvy.
    4. Po vydání Produktu Prodávajícím přepravci přecházejí výhody a břemena spojená s Produktem a riziko náhodné ztráty nebo poškození Produktu na Zákazníka, který není spotřebitelem. Prodávající v takovém případě neručí za ztrátu, vadu nebo poškození Produktu vzniklé od jeho převzetí k přepravě až do jeho doručení Zákazníkovi a za prodlení s přepravou zásilky.
    5. Je-li Produkt Zákazníkovi zasílán prostřednictvím přepravce, je Zákazník, který není spotřebitelem, povinen si zásilku prohlédnout včas a způsobem, který je pro tyto zásilky přijat. Pokud zjistí, že došlo ke ztrátě nebo poškození Produktu během přepravy, je povinen provést veškeré úkony potřebné ke zjištění odpovědnosti přepravce.
    6. Podle čl. 558 § 1 občanského zákoníku je vyloučena odpovědnost Prodávajícího ze záruky za Produkt vůči Zákazníkovi, který není spotřebitelem.
    7. V případě Zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, může Poskytovatel služeb vypovědět smlouvu o poskytování Elektronických služeb s okamžitou účinností a bez udání důvodů zasláním příslušného prohlášení Zákazníkovi.
    8. Odpovědnost Poskytovatele služby/Prodávajícího vůči Příjemci služby/Zákazníkovi, který není spotřebitelem, bez ohledu na právní základ, je omezena - jak v rámci jedné reklamace, tak i za všechny pohledávky celkem - do výše ze zaplacené ceny a nákladů na dodání dle kupní smlouvy, maximálně však do výše jednoho tisíce zlotých. Poskytovatel služby/Prodávající odpovídá Příjemci služby/Zákazníkovi, který není spotřebitelem, pouze za typické škody předvídatelné v době uzavření smlouvy a neodpovídá za ztrátu výhod ve vztahu k Příjemci služby/Zákazníkovi, který není spotřebitelem.
    9. Jakékoli spory vzniklé mezi Prodávajícím/Poskytovatelem služeb a Zákazníkem/Příjemcem služby, který není spotřebitelem, budou řešeny u soudu příslušného podle sídla Prodávajícího/Poskytovatele služeb.
  10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Smlouvy uzavírané prostřednictvím Internetového obchodu se uzavírají v polštině.
    2. Změny Pravidel:
      1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo změnit Pravidla ze závažných důvodů, kterými jsou: změny zákona; změny způsobů platby a dodání – v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivňují implementaci ustanovení těchto Pravidel.
      2. V případě uzavírání kontinuálních smluv na základě těchto Pravidel (např. poskytování Elektronických služeb - Účet) jsou novelizovaná pravidla Příjemce služeb závazná, pokud jsou splněny požadavky uvedené v čl. 384 a 384 [1] občanského zákoníku, to znamená, že Příjemce služby byl o změnách řádně informován a smlouvu do 14 kalendářních dnů ode dne oznámení nevypověděl. V případě, že změna Řádu povede k zavedení jakýchkoli nových poplatků nebo ke zvýšení stávajících poplatků, má Příjemce služby, který je spotřebitelem, právo od smlouvy odstoupit.
      3. V případě uzavírání smluv jiného charakteru než smluvy kontinuální (např. Kupní smlouva) na základě těchto Pravidel nebudou změny Pravidel žádným způsobem narušovat nabytá práva Příjemců služeb/Zákazníků, kteří jsou spotřebiteli přede dnem od nabytí účinnosti změn Pravidel, zejména změny Pravidel nebudou mít vliv na již zadané Objednávky a uzavřené, realizované nebo provedené Prodejní smlouvy.
    3. V záležitostech, na které se nevztahují tyto předpisy, se použijí obecně platná ustanovení polského práva, zejména: Občanského zákoníka; zákona o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (Sb. z roku 2002, č. 144, pol. 1204, ve znění pozdějších předpisů); pro Kupní smlouvy uzavřené do 24.12.2014 se zákazníky, kteří jsou spotřebiteli - ustanovení zákona o ochraně některých práv spotřebitele a odpovědnosti za škodu způsobenou nebezpečným výrobkem ze dne 2.3.2000 (Sb. z roku 2000 č. 22 , pol. 271 ve znění pozdějších předpisů) a zákona o zvláštních podmínkách spotřebitelského prodeje a o změně občanského zákoníku ze dne 27. července 2002 (Sb. z roku 2002, č. 141, pol. 1176, ve znění pozdějších předpisů); pro Kupní smlouvy uzavřené od 25. prosince 2014 se zákazníky, kteří jsou spotřebiteli - ustanovení zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014 (Sb. z roku 2014, pol. 827 v platném znění); a dalších příslušných ustanovení obecně platných právních předpisů.
  11. VZOROVÝ FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    (PŘÍLOHA ČÍSLO 2 ZÁKONA O PRÁVECH SPOTŘEBITELE)

    Ke stažení z odkazu.
  12. REZERVACE PRODUKTŮ
    1. Pokud si rezervujete více produktů, může být objednávka zpracována samostatně, z důvodu dostupnosti daného modelu.
    2. Pokud si zarezervujete více věci, je možné, že ne vše bude dostupné v jedné lhůtě, lze je tedy zasílat jednotlivě a s tím jsou spojeny zvýšené náklady na dopravu.
X
Sprawdź status zamówienia
Sprawdź
Status zamówienia
Zamówienie nr: Status:
Zamknij